5 kommentarer

Lördagsutmaningen

bloggkärlek

Veckans Lördagsutmaning går till:

Victorias ADHD-blogg.


Victoria skriver alltid om något som är aktuellt, och jag upplever att hon ofta skriver om just det jag tänker men själv inte lyckas få ner på papper. Hon är GRYMT duktig på att skriva! GRYM! Dessutom har hon en himla massa järn i elden hela tiden…

I adore her!

;

Så här beskriver Victoria sig själv och sin blogg…

Om mig och kopiering av inlägg.

Malplacerad innan jag fick min ADHD-diagnos 2008. ; Tar mitt liv tillbaka bit för bit och har börjat leva igen. Det hade inte varit möjligt utan kunskap. Det är därför jag fortsätter att blogga i ämnet – för att hjälpa andra.

Mitt mest uppskattade blogginlägg är ADHD i bilder. Vet att det hjälpt många, mitt sätt att se och tänka. Därför finns inlägget här. Vill inte att fler ska behöva leva i samma mörker som jag gjort.

Jag uppskattar den stora uppskattningen av inlägget. Berömmet från pedagoger och psykologer. Men mest de som kommenterar med att jag visat dem vägen för egen del eller för deras barns del.

På alla mina bloggar gäller att man har lov att länka till inlägg från facebook etc och att länka från sin blogg och citera korta stycken om man vill kommentera tankarna. Men det ska vara tydligt att det är från min blogg. Läs mer om Upphovsrätt.

Eftersom jag är skribent och kommunikatör mot inriktning av framtida föreläsningar är det av särskild vikt.

Mvh Victoria Qvarnström – inte längre helt mal placé.”

;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hur började det hela?
Madelein började den
3:e Mars 2012 och skrev följande:

Passa på att vara med i min nya utmaning! Tänkte köra den varje lördag och hoppas att ni vill hänga på. Länka som galningar fram till fredag!
Smile

Det är absolut läge att sprida lite bloggkärlek tycker jag. Varje lördag funderar du ut vilken blogg du skulle vilja ge lite extra kärlek. Skriv en liten not kring varför just den bloggen skall få lite extra uppmärksamhet, länka till den och berätta även att du är med i utmaningen här. Ju fler desto roligare!

5 comments on “Lördagsutmaningen

  1. Tack så HJÄRTANS mycket! Såg det nu, har varit helfokuserad på min onge. Bloggkärlek är bra. Jag länkar alltid om jag vill sprida särskilda inlägg eller annat.

    🙂
    Victoria Q

  2. Vad kul att du är med! Skall genast länka dig med !!

  3. Jag har nog inte haft ro i skallen för att fatta. Men jag tror jag förstår nu, det är natt, ungen under kontroll, tror jag (jag har bara en, men hon är som tre..).
    Nu ska jag på min blogg lägga en länk som jag lär mig mycket av.
    Hej svejs darlings!!
    Vickan 😉

  4. […] Jag blev omnämnd för nog över en vecka sedan utav bloggen Bokstavsgossen och blev jätteglad. Sedan har jag ju haft hand om min dotter. Jag har ett barn – men ibland känns hon som tre och jag kan inte sätta mig in helt i andras tankar då. Hinner knappt tänka mina egna och har svårt att växla fokus. […]

Kommentera

